

Bromatech, Switzerland
Gezondheidszorg
Laravel 8, MySQL-database, JQuery, HTML 5, CSS3
Sinds 1995 is Bromatech actief in de voedingssector als gespecialiseerd laboratorium voor onderzoek en ontwikkeling van doelgerichte voedingssupplementen op basis van specifieke melkzuurbacteriën, antioxidanten en vetzuren die kunnen interacteren met het waardevolle erfgoed van het menselijke microbioom.
De Bromatech-catalogus in Switzerland bevat 15 verschillende specifieke voedingssupplementen die afzonderlijk of in combinatie met elkaar kunnen worden gebruikt.
Wat ons onderscheidt, is de langdurige en bewezen effectiviteit en betrouwbaarheid van onze supplementen.
Bromatech is als gespecialiseerd laboratorium actief in de voedingssector en levert voedingssupplementen op basis van specifieke melkzuurbacteriën, antioxidanten en vetzuren die kunnen interacteren met het waardevolle erfgoed van het menselijke microbioom.
De R&D-afdeling van Bromatech zorgt ervoor dat artsen, apothekers en professionals in de gezondheidszorg regelmatig op de hoogte zijn van deze productcatalogi door intensieve trainingsprogramma’s aan te bieden.
Bromatech was op zoek naar de Customer Relationship Management-tool voor het beheren van interactie met klanten en potentiële klanten. Ze wilden ook een trainingsmodule die kan communiceren met artsen, apotheken en zorgprofessionals voor intensieve trainingsprogramma’s.
Maven Infotech leveraged its domain experience of Healthcare and Customer Relationship Management to deliver the business driven system.
Het was een geweldige beslissing om met Maven Infotech in zee te gaan, hun domeinexpertise van Healthcare & Customer Relationship Management versnelde het ontwikkelingsproces. Hun constante ondersteuning en betrokkenheid om de bedrijfswaarde te creëren is uitstekend.
Maven Infotech leverde het strategische Customer Relationship Management met behulp van Open Source Technology (Laravel, MySQL, HTML/CSS, JQuery). De klantgerichte tool werd gecreëerd om te focussen op verkooppijplijnen, trainingsschema’s, rapporten die alle verschillende belanghebbenden verbinden, zoals werknemers, klanten, artsen, apotheken en zorgprofessionals. CRM hielp Bromatech om meer te weten te komen over klanten, hun behoeften en verbeterde klantervaring.